minikmucizem1_ Kızlar ben 31 martta adet gördüm bitti sonra iliski oldu tabi o arada sonra lekelenme vardi kahverengi onun icin hastaneye gittigimde degerlerim boyle cikti 15nisanda 81.14 17nisanda 102.68 22nisanda 135.85 sizce cok yeni olduğu için mi yavaş yükseliyor yoksa sağlıksız mi adetime 1 hafta var
Sis minikmucizem1_ doktorunuz ne diyor bu duruma adetiniz geçince tekrar yaptırın ve ihmal etmeen doktorunuza gidin bence:) hayırlısı olsunnn
Eceunverkanra minikmucizem1_ adetiniz daha gecikmemis, saglikli olan 2gunde 1- 1,5-2 kat artistir ama adetinizde daha gecikmemis. Bence henuz endise etmeyin, kimyasal gebelikse zaten kendiliginden regl olacaksiniz.
bebekteyaparimkariyerde minikmucizem1_ gecikmeni yaşadıktan sonra tekrarla bu erken testlerin sonucu hüsran oluyor yapmayın bunu kendinize yaa.
Sarellamm minikmucizem1_ adetine 8 gün var keşke biraz bekleseydin çünkü adet geciktikten sonra ben test yaptım kaç gün sonra kan değeri verdim ilk 62 sonra 146 çıkmıştı 2 gün sonra
Lothbrok minikmucizem1_ evet canım normal adet gibi oluyor bitiyor, çoğu kadın kimyasal gebeliği farketmezmiş bile
minikmucizem1_ Eceunverkanra bnde öyle düşündüm adetime daha 7 8 gün var bilmiyorum belkide normaldir değerlerim hayırlısı olsn dua edin kızlar
minikmucizem1_ bebekteyaparimkariyerde ama lekelenmem vardı onun için gittim doktor beta yuksek çıkmış dedi takibe aldı aksine bnde Hep adeti bekliyorum 😞
bebekteyaparimkariyerde minikmucizem1_ umarım sağlıklı bir gebelik geçirirsin Allah isteyen herkese versin bekle bi stres yapma regli tarihinden sonra bi kan daha verirsin.
Aysgl1997 Canım dış gebelik veya kimyasal gebelik olabilir benim de böyle az az yükselmişti dış gebelikte
Aysgl1997 minikmucizem1_ inşallah canım bende adetim gelmeden öğrenmiştim kanama olduğu için dış gebeliği
Fidansvnccm minikmucizem1_ adetine 1 hafta varmis daha cok yeni olabilir.Kimyasal gebelikse adet gbi gorursunuz zaten.Hayirlisi olsun simdiden iyi.dusun iyi olsun canim
TatlisBirAnne minikmucizem1_ Valla canım kimyasal da olabilir olmayadabilir. O kadar çok var ki yavaş artan insan. Allah’a dua et hayırlısını iste ☺️
GoncAli Bence hamile olabilirsiniz. Erken yaptığınız icin dusuk değerleriniz. Gecikmenizi bekleyin. İnsallah sağlıkla gebesinizdir
minikmucizem1_ Doktor değerlerim yavaş yükseliyor dedi Çarşamba yine gel kan tahlili yapacağım yine böyle olursa yatışını yapacağım dış gebelikten olabilir dedi
Laledevri36 minikmucizem1_ onlarda hemen yatış yapsın,biz neyin derdindeyiz onlar ticarete dökmüş işi😡
Askkokuluyavrum minikmucizem1_ artışların sağlıksız görünüyor canim minimum değerde kese görünene kadar %60 artış olması gerekiyor genelde doktorun ne diyor
minikmucizem1_ Askkokuluyavrum Doktor da normal olmadığını söyledi Çarşamba Bir daha gel dedi dış gebelikten şüphelendi O da atışını yaparız dedi Eğer değer yine aynı çıkarsa