Kivilipastaa Benim gibisin yavrum 7+5 iz bizde , sabah çıkardım. Şimdi Tiroid ilacını içtim hala midem bulanıyor. Kusmamak için kendimi zor tutuyorum. Kusarsam doz boşa gidecek çünkü , yüksek doz kullanıyorum tekrar içersem kalp çarpıntısı yapacak , :(