Semradmrky o kadar stres yaptım ki. Perşembe’den beri nişanım geliyo ağrılarım düzensiz bi kaç defa acilden giriş yaptım açıklık yok dendi. Nst de ağrı çıkıyor ama düzensiz. Bugün mesela hiç ağrı çıkmadı nst. Bi de kendi gittiğim doktor izindeydi başkasına gittim suyun azalmış dedi . Bugüne kadar da hiç suyum gelmemişti aslında. Mesela dün gittim gece doğumhaneye gittim muayene falan oldu ben sancılarımı evde çekmek istiyorum dedim çıktım çünkü ortamdan insanlardan da etkileniyorum . Bi de bi iki gündür basur gibi bişey var. İyi şeyler duymaya insanın ihtiyacı oluyo böyle zamanlarda . Suni sancı işe yarar mı ki belki de suyunun azalması hayırlı olur bilemeyiz ki değil mi.