Seherr hissedersin kuzum yavaş yavaş strese girme ilk bebek olduğu için çoğu geç hissediyor benim arkadasim 22 haftalık felanken tam hissettim demişti 😊
Bende ilaçlarıma devam ediyorum nisanın 19 unda gittim değerim düşmüş bugün de ovulasyon yapmıştım iki koyu çizgi çıktı 😀 ve bugün 20.gun adetime 13 gün var bakalım hayırlısı inşallah dua et bana canım 😘