Atlarlayasayan geçmiş olsun benim de yüksek çıkmıştı yani 140ın biraz üzerindeydi doktorum diyetisyene yönlendirdi şimdilik insüline gerek yok diyet ve egzersizle düzene girer dedi öyle de oldu evde ölçüm cihazıyla kendim takip ediyorum umarım gerek kalmaz sizin için de insüline