Sue Cumartesi dr gittim çok bir sıkıntı yoktu ama iki gündür bebeğini hareketlerin histemiyorum 22 hafta hissetmeyen varmı çok korkuyorum
eylulvari Sue evet bende de oldu :) panikleyip duruyordum hala bile çok sık hissetmem 27. haftaya gireceğiz doktorum normal her şeyi diyor. dondurmayı deneyin 🥰
Sue Teşekkür ederim kızlar ilk hamileliğim insan histemyinece korkuyor Allah'a çocuklarımız sağlıkla kocagimiza almanya nasip ettisin