Aspenya44 Sevdalmira peki size ilk kız dediğinde doktorunız. Nub teorisiyle mi kız dedi yoksa bacak arasını mı gösterdi. Banada 12. Haftada kız dedi de burdakilerde fotodan nuba göre kız diyolar.. Değişirmi acba çok istiyorum erkek olmasını😞
94ipek Tabiki en önemlisi sağlık ama içinden geçende bişey olduğu zaman ister istemez öyle olsun istiyorsun 😅
Pamuk34 Nesli07 evet erkek kizimda yuzum sivilce icindeydi erkekte hic yzuumde Cikmadi sirtimda cok cikti bide sag Gogus soldan daha buyuktu erkekte alakasi varmi bilmem ama kizdada sol gogusum sagdan buyuktu
Nesli07 Pamuk34 en başta sağlıklı olsun hepimizin kuzuları ama benim 2 oğlum var inşallah kızım olur🙏💕
Pamuk34 Nesli07 siz daha tecribelisiniz :) benim 1 kizim var bide oglum gelcek Nasipse bekliyoruz 🙈🙏😊