Kelebegimmm 17. Haftaya yeni geçtim.sabahtan beri sağ kasığa dokununca ağrı hiss ediyorum.normal değil bence yani böyle bişey hiç duymadım.yaşayan oldumu?ama sürekli değil.ilk sabah uyandığımda hiss etdim.sonrada ayak üstü iş yaptım yatınca dokundum ağrı.10 saniye falan sonra geçti.
Duygu85 Kelebegimmm canım 17 haftalığım bende aynı sol kaşık batma ve hafif agrı büyüyen rahim habercisiymiş
Duygu85 Kelebegimmm canım acı oluyor agrı genelde kasıkta oluyor bende bu ara ilk gebeliğimde böyleydi ama iş icabı çok oturuyorum etkisi Var yatınca rahatlıyorum çok oturma yan oturmaya bak