Sewo kan sulandırıcı kullanmamıştım ama plesentayı çıkardıktan sonra karnıma çok bastırdılar içim temizlensin diye. Çok kan çıktı ve odaya geldikten sonrada hasta bezi kullanmaya devam ettim. Kansızlığım zaten vardı o yüzden ayağa kalkamadım gözüm karardı. Dikişlerinde dışta olanları hissettim sadece