deletenmom1841 Kızlar merhaba, Şu sayfalara dikkat edin. Siparişi bu kişiye vermeyin. Kendisi ücretini aldıktan sonra müşterisine bilgi vermeyen mesajlarını görüldü yapan, hamilelerle uğraşmak zor diye ukala ukala dalga geçer gibi konuşan siparişi verirken ürün 15 güne elinizde yok yıldızıda benden olsun diyen biri... Sipariş verirken anında yazar sonra ulaş ulaşabilirsen yoğunmuş. Doğumum var dedikten bir hafta sonra şikeyetçi olcam vs dedim öyle zorla yollattırdım çok şükür. Ama... Ürün bir aydan fazla oldu kelimenin tam anlamıyla kene gibi yapışarak aldık. Tabii sözler tutulmadı. Hiçbir şeyi affedilir değil. Aklınızın bi köşesinde olsun.
efsanee_ deletenmom1841 sırf böyle insanlar yüzünden güvenip netten alışveriş yapamıyorum hiç 🙄 Yine ürünü alabilmişsin geçtr olsa 😊 Ne kadara yaptırdın canım ? Memnun musun
deletenmom1841 Dalmutt 😂😂😂 Neyse ben yaşadığımı anlattım. Hanımefendi yoğunluktan cevap vermediği müşterilerine cevap versin bnaa değil 🙄
deletenmom1841 efsanee_ çok güzel yapmışlar Allah var neden yalan söyleyim. 150₺ (12₺ kapıda ödeme) Ama gelme süresi, ve davranışları hiç hoş değildi. Bu arada siparişi vermeden önce bize 5 ahşap yıldız hediye göndereceğini söyledi🥴 O da yok.
Dalmutt deletenmom1841 hihi aynen bencede cok sikayet var, bence en iyisi instagramdan alisveris yapmamak, ben guvenemiyorum 😁
23Zumra deletenmom1841 geçen biride şikayet etmişti ürünleri çok güzele benziyor ama turkiyeye böyle geç geliyorsa avrupayı düşünemiyorum 🤦♀️
deletenmom1841 23Zumra kesnlikle, insanlar aksilik yaşayabilir ama iletişim çok önemli. Görüldü yapıp cevap vermemesi çok çirkindi. Aynı saniyede sipariş vermek isteyen bir arkadaşım yazdı ona cevap verdi.
deletenmom1841 23Zumra arkadaşımda söyledi, arkadaşım sipariş verdi ödeme yptı ona cevap vermiyorsunuz dedi. Çok yoğunum dedi, e bana cevap veriyorsunuz dedi. Yani özetle siparişi alana kadar hanımefendi çok tatlı çok ilgili 😬
23Zumra deletenmom1841 evet ona birşey demiyoruz ama görüldü yapıp cevap vermemesi gerçekten can sıkıcı ki bu kadar yoğunsa yardımcı alabilir 🙏
deletenmom1841 Dalmutt normalde bende yapmıyorum inan bu hyatım boyunca ikinci. Ve de mecbur kaldım. Bulamadım bu tarz bi gece lambası yapan yer yakınımda 🥴
23Zumra deletenmom1841 bu ikidir wallah böyle şikayet var burda kı kadın hemen hesap açıp kendısını savunmuştu 😂
deletenmom1841 23Zumra diğerini görmemiştim canım, buyursun gelsin o zaman tam emin olurum. Benim onca mesajıma yoğunluktan yazamayan biri buraya yetişiyorsa büyük yalancıdır ;)
23Zumra deletenmom1841 😂 çok iyi hatırlıyorum hatta merak edip sayfasına baktım ürünler cok güzel duruyor ama guvenemem