Gizmoo2013 yok normal muayene için gitmiştim ilk Kıza benziyor cıkıntı yok dedi bizde baktık yoktu yani 🙂 sonra muayene cagırdı bende biraz geç gittim 20. Haftayı bekledim 1 hafta geç gittim zaten 😀 cinsyet demiştim demi dedi bende kız demiştiniz dedim güldü eyvah erkek dedi öle cıkıntıyı görduk fln 😀😀 22+3 de detaylı yaptırdım orda da erkek dedi daha değişmez sanırım 😀😀😀😀