mrstug ben haziranda memlekete gidiyordum o yüzden yavaş yavaş kendim yapmaya başladım..bu sene çok yağmur yağdı pencereleri detaylı sildim sonra gitmeden bi kere daha silerim..perdelerde tamam..duvarlar boyanacak o yüzden silmiyorum.. kanepeler ve detaylı bi şekilde mutfak kaldı..