RabiaKYuksel kizlar merhaba 13+4 gunluk hamileyim dun gece sol tarafima cok siddetli bi agri vurdu yaklasik 1 dakika kadar sonra hafifledi.Bugun sabah yine adet sancisi gibi cok siddetli bi agri yine sol tarafimdan vurdu.1dakika kadae surdu.Bununla beraber akintim yogun.Herhangi bi kanama yok ama akintim fazla.Dusuk belirtisi olabilirmi? Doktoruma gecen hafta gittim ve surekli geliyosun diye tatli bi sekilde azarladi beni.Ultrason iyi bisey degil gelme dedi.Ilk bebegimi 10 haftalikken kalp atisi durdugu icin aldilar ve bende cok pimpirikleniyorum.Lutfen yardimmm!!!!
Esrarse RabiaKYuksel seni azarlıyamaz inadına git sen sonuçta senin bebeğinin hayatı söz konusu, akıntı ve sancı normaldir o haftalarda Rahim büyüyor
zynpgdkl RabiaKYuksel benimde sağ tarafımda başladı agrı 3 gün önce Bi sağda hissediyorum bi solda ve benimki saatler sürüyor 11+3deyim kontrolüm cuma günü beklesem mi gitsem mi bende öyle düşünüp duruyorum bugünde yüzüm şişti aşırı derece kanamam falan yok
RabiaKYuksel Esrarse Gercekten doktorum beni sinir ediyor cinsiyetini bile soylemedi 16 hafta olmadan soylemicekmis bu arada ozel hastane burasi dusunun
psikopatanne Canim dusuk oldugunu sanmiyorum cunku doktorumun bana hep soyledigine gore gayet duzenli ve dayanilmaz agrilar hissedersin sonra da lekelenme baslar adet sancisi gibi dusuk sancisi olmaz demisti bana..Bende 9. haftadayim korkma dua et canim 🙏
RabiaKYuksel psikopatanne Suan adet agrisi gibi agrim var tatli tatli vuruyo surekli agriyo 10dakikadir. Diger gebeligimde hic kanamam ve belirti olmamisti napcagimi bilmiyorum
Esrarse RabiaKYuksel doktorunuzu değiştirin bence bu psikoloji ile size daha anlayışlı daha sakin bir doktor lazım canım.
zynpgdkl RabiaKYuksel sizin ilk gebelikte düşüğü kanama falan belirtiler var mıydı yoksa doktora gidince mi ögrendiniz
RabiaKYuksel zynpgdkl normal kontrolum varsi 3 hafta hic gitmemistim gunum geldi gittim kalbi durmus 1 hafta sonrada kurtajla aldilar hic bir belirti olmadi yani ne kanama ne agri hicbisey
zynpgdkl RabiaKYuksel rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bi daha yaşatmasın
HalimeAkman Bende 12 haftalık hamileyim hem sağ hem sol kasiklarim sancılanıyor agrım çok oluyor ilk gebeliğin 10 haftalıkken kalbi durdu . Şimdi bende çok korkuyorum sürekli gitmiyorum da hastaneye sanki birşey olacakmış gibi düşünmekten kendimi alamıyorum 🙇🏻♀️
zynpgdkl HalimeAkman bende düşünmekten baş agrısı çekiyorum ne olacak acaba bişey olacak mı oldu mu 😔
RabiaKYuksel HalimeAkman ayni benim gibisiniz sizi anliyorum insan bikere yasayyinca hep diken ustunde
RabiaKYuksel ebru23 vajinada olmuyor iste karin alt tarafi ve sol kasık diyim daha once enfeksiyon yassamistim enfeksiiyon agrisi degil
HalimeAkman zynpgdkl o zaman enfeksiyon rahatsızlığım vardı çok lekelenmem oluyordu pazar sabahı lekelenme artınca gittim acile kalbi durmuş dedi ama içerde kanama yoktu dedi o yüzden bilemiyorum
HalimeAkman zynpgdkl Geceleri uyanıyorum geri dalamıyorum ya bisey olduysa diye kontrole giderken kendimi hazırlıklı götürüyorum psikolojim olarak çok etkilenmisim elde değil yani boş bulduğum her an düşünüyorum sonra tabiki baş ağrısı 🙇🏻♀️