haklisinesracim 16 da erkek dediler inanmadim hissim hep kızdı 18 de renkli ultrasonda gördük ve kıızzz 💖💖💖 Rabbim evlatlarimizi korusun
Gizmoo2013 15de kız dediler ama hislerim hep erkek rüyamda bile gördüm erkek belirtilerin hepsi var ilk hamileliğimden çok farklı sanırım renkliyi bekliycem burda çoğu kişinin değişmiş hayrlısı olsun
izmirlibianne Gizmoo2013 özelde 17 haftamda erkek dendi 22 haftalikken hem.devlete hemde detayli ultrasona girdim yine erkek dendi benimde rüyalarımda kiz bebek var ama 3 kez erkek dendi Allah hayirlisi ne ise onu versin 1 oğlum var buda kiz olsa çok güzel olurdu ama nasip bende hala doğuma kadar bi ümit bekliycem cunki kiz kardesime hep erkek dendi bi dogdu kiz cocuk herseyi mavi hazirlanmisti bide insan şaşırıyor gercekten
Aylin2019 İnşallah benim de değişir çünkü hamile olduğumu bildiğimden beri hep erkek dedim çok istiyorum ama kız dediler
haklisinesracim sevgitekes devlette erkek demisti doktor sonra baska yerde kız gibi ama gözükmüyor dedi. Özelde 1 dk da gözüktü ne hikmetse 😂
Miray80 izmirlibianne aynı durumdayız 😁 22+3 olduk 11 haftalıktı erkek dedi detaylı da erkek göründü bende kızım olmasını çok istiyorum hala da diliyorum çünkü Allah isterse hersey olur🤲🏻😍 olmasada sağlık olsun💙
Cansum89 izmirlibianne benim de erkek ilki bunada erkek dediler ve bn herseyini aldım mavi her gören beni bnce bu kız dio ama doguma 3 haftam var kuz olursa şok olurum heralde alıştım erkek olcagına ve artk takmıyorm hayırlısı buymuş bnce sende cnm cok takma hayırlısı bu demek allah sağlıklı evlat versin
izmirlibianne haklisinesracim Rabbim gönlüne göre vermis hayirlisiyla sağlıkla kavuştursun inşallah maşallah canim 😍🌼
izmirlibianne Miray80 Kalbim kiz askiyla yaniyor resmen eşimde kiz cocugu cok istiyor bide bu benim son sansim bidsha gebe kalamiycam cunki prreklampsi yasadim ilkimde bundada tehlikem var hayirlisi olsun ne diyelim 23 hafta 1 olduk daha alisverise bile baslamadim yani 😄
Melikenlc haklisinesracim banada ilk kiz dediler gecen hafta pazartesi gittim erkek dediler ama bnm icime hep kiz doğuyor bi oglum insllh bide kizim olur 🙏🙏
Miray80 izmirlibianne Valla bizde aynıyız ya👧🏻 🙏🏻 Bende başlamadım pek alacak bir şey de yok galiba ilkinin kıyafetleri hepsi duruyor 😁 bakalım hayırlısı olsun Allah gönlümüzce versin ♥️
haklisinesracim Msbem hayir canim zaten çok zor gosterdi baya uğraştirmisti 15 dk kadar. Kordon oldugunu ben ultrason fotografindan anlamistim. Doktordan ziyade.
haklisinesracim Emneozdmrr Ervamm evet kesin dedi zaten biz de gördük kordonu yukardaydi bu sefer alti boştu
Gizmoo2013 Emneozdmrr özeldemi dediker canm bendede 12 çıkıntı var dedi 15 te kız dedi ama erkek hissediyorm belirtilerm karnımın şekli hep erkek yani detaylıda daha var başka doktora mı gitsem acaba bide görmek için bilemedm
Zeyy_nepp haklisinesracim pipi görstermediler mi erkek dendiğinde bide bazı doktorlar ilk görünce kesin diyorlar sizr de ilk kesin mi konuştu
Emneozdmrr Zeyy_nepp evet bana kız dedi birde erken haftada söylemedi yani bunu 17. Haftada bugünde erkek diye söyledi pipisini gösterdi ama ben başka doktorada gideceğim insanın içinde kuşku kalıyor sonuçta