Gktg2009
Benimde var önceden çok su içmem gerekiyordu 3 lt içiyordum şimdi doktorum 2 lt den fazla içme böbreğin yorulmasın dedi. Bide bizimkinin ayağı ordaydı devamlı itiyordu şimdi kol dirseği ile vuruyo bnde vurduğunda yada hareketi başladığın da dürtüyorum gitmesin otarafa diye