brldmr ikizlerde dusuk tansiyon falan normal kabul ediliyor canim o yuzden doktorlar az dusuk tansiyonu falan umursamiyor. Idrarda glukoz + ciksa umursamiyor. Simdide kanda dusuk glukoz cikti bakalim buna ne dicekler.
brldmr canim cok sukur iyiyim normal hissediyorum kendimi. Ama hatiri sayilir kilo alimim var doktor normal kilo alman ikiz gebelik diyor. Seker dusuk cikmasi buna sebepmidir bilmiyorum.