Deletedmom325 Arkadaşlar bu siteden gecelik pijama takımı alan var mı, aldıysanız memnun kaldınız mı? Ya da siz nerelerden aldınız?
Deletedmom325 Yasemincifci hangi renk aldınız ben de bugün ekru renginden sipariş vercem iadeleri yok o yüzden tereddüt ettim, iç göstermiyor değil mi
Deletedmom325 Burjucan ya evet hemen hemen iadesi olan hiçbi yer yok. Değişim diyo hep. Çok fazla müşteri memnuniyeti olduğundan buraya baktım da bilemedim kafam karışık.
Burjucan Deletedmom325 iade yazmışız canım ben değişim yok diye anladım evet iade olmuyor genelde ben hamileçarşımdan aldım fiyatlar pahalı ama modeller hoşuma gidiyor ürünlerde de bir sıkıntı yok