Svdsvd 9 gün önce kontrolum vardı normalde 1 hafta geriden gelen oğlumun doktor 3 hafta geriden geliyor dedi dursa sıkıntı olmaz ama kilo da almaz dedi 2.800 civarı dedi dogurtalim dedi bende kabul ettim o gün yatışım yapıldı akşam 7 de fitil verdiler gece 5 de lekem ve suyum geldi sonra sancı sabah 7 gibi de suni sancı taktilar çok kötüydü orası açıklık tamdı ama oğlum küçük olduğu için ittiremedi kendini sonra uzerime 4 kisi filan bastirdi ölecem sandim sonra dolanmis dediler kestiler filan en son vakumla cektiler ve minik paşam dünyaya gözlerini açtı ve ben o an ölmekten değil minik paşama bişey olacak diye çok korktum..Çok şükür miniğim çok iyi 2980 kg 50 cm doğdu benim dikislerim biraz fazla vakumla olduğu için ama çok şükür iyiyiz ☺Rabbim herkesin yardımcısı olsun