Sevvalacr Kızlar 23haftalığım ama ultrasonumda 21haftalık yzıyor bebeğim çok sertlşiyorr bide çok aşağıda doktor demişti zaten aşağı kaymış die bu durumu yaşayan varmı😏
GuelGltkn Sevvalacr evet bende yasiyorum 17 haftaligiz benim de karnin birden sertlesiyo elleyince top gibiydi doktora gittim. Kasilmalar ben kendini cok yordugum icin oluyormus magnezyum verdi ve bol bol dinlenmem gerektigini söyledi
Zeynep7777777 Sevvalacr benimde öyle oluyor bazı günler daha sık oluyo magnezyum da kullanıyorum ama bi faydası yok