Menis21 Yenianne10 Bende 11 haftalığım bende kabizim çok kötü bir durum zorladıkça sanki bebeğime birşey olacak sanıyorum 😓😓😓
Vildanpasal61 Yenianne10 Canım komposto yap kendine kayısı olur meyvelerden olur bide sabah aç karnında ılık su içsen çok iyi gelir düzenli bir şekilde yaparsan faydasını görürsün Rabbim şifa versin 🙏
Yenianne10 Menis21 ben dogum yaptim canm dikislerim cok agriyo makat bolgemde cok agriyo 😣 hamilelikte normal canim dha diger haftalardada olursun kabiz son haftalarda oluyosun ishall
Yasemincifci Yenianne10 Yedikelirne içtiklerinede dikkat et her ağzına verileni yeme derdi bizim ebemiz