Haticeilkay canım Allah şifa versin. En kısa zamanda bebeğini kollarına al inşallah. Ama bir aydır suyun sınırdaymış, takip altındaymışsın. Doktorun ciğer geliştirici iğneyi yapmalıydı. Bunu ihmal etmiş anlaşılan. Benim de erken doğum riskim var. Kasılmalarım çok. Bu yüzden ciğer geliştirici iğne yapıldı. Ama kilosu iyi ayına göre.Çabuk toparlar inşallah küçük kuzun.