Ftmemne Nida123 çok şükür 2 kere sezeryan oldum ikisindede çok güzel ilgilendim çocuklarımla. Yine sezeryan olacağım hiç pişman değilim ☺ birşey yazarken genellemeyin.bende burada yüzlerce normal doğum dan sonra ki acıları okudum. Biraz düşünerek yazalım yazdıklarımızı
Ftmemne Nida123 işte bende size zorlanmadığımı söylüyorum. Daha geçenlerde normal doğum yapmış biri oturamadığını çok zorlandığını yazmıştı. Yaşamadan sizcesine kesin kanaat getiremezsiniz. İki doğum şeklide zor. Ayrıca 2900 çok da büyük bir bebek değil normal doğum için ideal. O sebeleçok kolay geçirmiş olabilirsiniz. Kesin yargı ile konuşamazsınız. Hala zor ayaklanma dan bahsediyorsunuz. Ben ikinci doğumunda eve geldim diğer çocuğumu banyo yaptırdım. Kimi normal doğum çok kolay kimisi zor. Aynısı sezeryan içinde geçerli.
Aslatik Sevvalacr yapıyorum hatta kanepeden bile sarktım kutup ayısı duruşu deniyormuş sanırım ☺️ Bakalım son ana kadar bekleyeceğiz
Tugcetuncer Nida123 arkadaşlarla normal doğum evet hem sağlık yönünden hemde rahatlık yönünden daha iyi ama sezeryandanda korkmayın herkezin canı bir değil çevremde yeni olan birsürü arkadasım var agrılı geçiren oldu agrısız geçiren strese girmeyin boş yere 5 parmagın 5i bir değil rabbim herşeyin kolaylıgını sabrını verir içinizi ferah tutun kendinizide olumsuz yönlerdirmeyin iyi düşünün iyi olsun rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıkla kuçaklarımıza almayı nasiş etsin 😇🙏🧿
CCDGN insanlar burada tavsiyelerini önerilerini paylaşabilmekte özgürler,neden tepki veriyorsunuz ?Arzu eden veya zorunla olarak sezeryan gerceklestırebılırsınız kimse size birşey söylemiyor zaten tavsiyelere açık olun, hayırlı olsun canım @Nida123
Ysmnnn Oguzkagan65 benim de korkularım vardı ama şu an isteğim Allah’ın izniyle normal doğum ve inşallah olması için elimden geleni yapıcam olmazsa da takdiri ilahi o durumda da yapacak bişey yok hayırlısı😊
Ysmnnn Aslatik merdiven inip çıkmak ve secde pozisyonu işe yarıyor diye duymuştum denemenizde fayda var😉
emineeeeee 39+2 oldum bende normal doğumu bekliyorum ama bence beklemekte bir o kadar zor ne zaman geleceği belli değil 😞 sen kaçıncı haftada doğurdun canım bende hiç bir belirtide yok 42. Haftaya kadar beklemek istemiyorum 🤦🏻♀️
dorukhan_nehirada_moms Nida123 benimde simdilik normal 10 gunumuz kaldi ama cok korkuyorum bebek kac kilo dogdu sizin
emineeeeee Nida123 Maşallah ya darısı başımıza inşallah Allahım hayırlı sağlıklı ömür nasip etsin yavrunuza 💞
dorukhan_nehirada_moms Nida123 bnmki 3350 suan ne kdr oldu bilmiorum ama hem bebek iri hemde sen irisin dedi yapabilcrkmisin dedi dr korkuttu beni doguma kdr 4 e yaklasir dedi o yuzden cok korkuyorum ama sonuna kdr normali zorlamak istiyorum dedim catimda darmis bilmiorum cok kararsizim ilk gebeligim bide hayirlisi neyse o olsun demekten baska bisi gelmio elimden
Sara91 Bence de yersiz tepkiler. Kiz normal dogumdan korkup cesaret edemeyenler icin yazmis, zorunlu sezeryanlara kim ne diye bilir ki. Sevincini paylasmis belki hemde, kolay dogurdugu icin.Herkese hayirli dogumlar insaAllah💟
Mnkmucizem Ya bu program başta çok hoşuma gitmişti ama artık gerçekten daral geldi. Ya ne var düşüncesini yazmış kız. Bunu herkes biliyor birçok doktor da söylüyor ki Banu çiftçi gibi sezeryan bir doğum değil ameliyattır. E haliyle normal doğumdan daha zordur. Ama istisnai durumda ne olacak herhalde karnından çıkaracaklar bebeği. Öyle durumlarda iyi ki var. Ama asırlardır normal doğumun rahatlığı anlatılır. Benim Nasıl olacak ben de bilmiyorum. Arkadaş normalin rahatlığını görmüş herşey yolundayken illa sezeryan diyen arkadaşlara tavsiye veriyor. Evet anlıyorum hormonlar 😊 Çok haklısınız. Ama şiddete gerginliğe gerek yok. Biraz sakin. Lütfen. Biz hamileysek arkadaşın da sütte bebeği var. Allah analı babalı büyütsün. Gerçekten moral oldu arkadaşım😊 darısı bizlere inşallah
Nida123 Mnkmucizem evet canım amacım burdaki lere motivasyon moral vermek ama ☺️ Yanlış anlasıldım allah bebegine kavusmanı nasip etsin cnm bnm