Fulisko Pendik Hospital'e giden bir tek Olcay hanım için gidiyor diye biliyorum, eskiden çok temiz bi hastane değildi. Kaç yıl oldu gitmeyeli, sadece dışını tadilat yapmışlar içi nasıl, temiz bi hastane mi hiç bilmiyorum. Keşke onun yerine bölge Hastanesi'ne gitseydin, yada Yüzyıla. Ben Yüzyıl'a gidiyorum kimisi memnun değil ama hastane gayet güzel doktordan da memnunum