Kamamir canım ben de 29da perinatologta artık kafa aşağıda yüzü de gözükmüyor doğum pozisyonunda ama kanala girmiş oluyor mu pek bilmiyorum o tabirleri 🙊 sadece bazı bebekler bir daha dönebiliyormuş inşallah dönmez rahat bir doğum yaparız 💁🏻♀️ Bebek hareketleri de çok kolay hissediliyor ama ben son bir aydır ters dönmeden de aşırı hissediyordum 😊