Sibelikra Merhaba anneler sizde durumlar nasıl benm arada küçük küçük adet sancıları oluyor rahmine kadar ağır var sizin nasıl ilk defa anne olacak tecrübeli anneler bilgi verirseniz sevinirim
Tgbatem Sibelikra 37-3 benim de dün çok ayakta kaldım akşam adet sancısı gibi kasıklarım ağrıdı ama şimdi daha iyiyim şükür hayırlısıyla alalım inşallah kucaklarımıza zorunlu sezeryan olucam 2 mayıs düşündük bakalım erken gelip süpriz yapmazsa bebiş😊
Tgbatem Sibelikra birde 2 gündür sanki göğüs altım daha boş karnım inmeye başladı sanki😊 annem daha inmemiş 2 haftan war diyor ama bakalım
Duyguanneoluyor Sibelikra benmde yok canm karnım bile hiç inmedi ama kızım biraz fazla kilo almış durdukca dahada kilo alıyo
1umutturyasamak Sibelikra son 21 gün uyumak istiyorum uykusuz kalamıyorum bebek doğunca napcam bilmiyorum korku sardı şimdiden
Hulyalp Sibelikra ilk pasami bende 37+5 de dogurdum canim ama benim aniden suyum geldi cok sukur saglikli sekilde dogmustu suan 7 yasinda. Sanci nedir pek bilgim yok yani. Suan da ikizlerime hamileyim 26+4uz.
Yasemincifci Sibelikra burnum tıkalı gibi oluyo benim hani böyle astımı olan insanlar nefes alıeya onun gbi nefes alıyrm
Meryemkpl Ya benim son 20 gün kaldı 2 gündür çok yoğun dulu akıntım oluyor. Birde kendimi çiş kaçırır gibi hissediyorum akıyor tutamıyorum ama iç çamaşırımı ıslatacak kadar oluyor sadece bu bebeğin suyu parça parça boşalır mi
Meryemkpl Oazfira gittim bebek doğum kanalına girdiği icin ve sancılarım başladığı icin idrar kaçırıyormuşum şuanlık beklemedeyiz
Oazfira Meryemkpl Allah yardımcın olsun 🤲 bende ya Perşembe yada Cuma sezaryen olucam çık sabırsızlandığını artık günler geçmiyor 😏