Sibelikra Merhaba arkadaşlar bu kaç haftadır baş ağrısı ile uyanıyorum ve ağız tadı bozukluğu sizede oluyor mu acaba 37+6 günlük olduk daha bi tık yok
Gyed Sibelikra canım bende de aynısı oluyo bas ağrısı mide bulantısı doktorum normal dedi doğum belirtisiymiş bana parol iç dedi bende öyle yapiyom 38.1 günlüğüm bende sen yinede doktoruna sor tansiyonuna falan baktır ne olur ne olmaz
Sibelikra Gyed ben hamilelik boyunca hiç ağrı kesici ilaç içmedim düşün diş ağrısı çekiyorum 4 aydır iyi değil dediler içmedim parol etki etmiyor