Popmum allah analı babalı büyütsün canım ben de 38 oldum bugün 4 gün önceki kontrolümde suyumun azaldığını öğrendim 10 dk nst ye bağladılar bir sıkıntı yok diyip eve gönderdiler bugğm tekrar nst için gidicem hareket saymaktan diken üstündeyim bugün sezaryen tarihi isticem artık