Nuris_3461 36 haftalık hamileyim gece kalktım vajinada kaşıntı vardı kaşıdım sonra krem sürdüm bi sildim kan geldi ama çok az damlamıştı acaba kaşıntıdan tahriş mi oldu yoksa nişanım falan mı geldi çok korktum şimdi baktım gene silince çok hafif kan geliyor ☹️☹️Dr. A mı gitsem ağrım sancım Yok sadece. Vajinada acı yanma. Var
Nuris_3461 Aynadan baktım göremedim 😪 iğne ucu kdr nokta nokta geldi hayırlısı bakalım Çarşamba rndvu eğer devrederse gidicem 😣