Eikra Kızlar 37+0 haftalıgım kasıklarimda arada ağır oluyor düzensiz şekilde kontrole gidiyorum nst ye giriyorum hiç sancı çıkmıyor. Bu sancılar kaçıncı haftada çıkar ve doğuma kadar artar. Asıl sancılar nasıl oluyor , nasil anliyoruz. Ben bilmiyorum da...
Kubradmrtnc Nst kaçıncı haftada girmeye başlıyoruz ben şuan 29 +6 yım bir dahaki muanem 33.haftama denk geliyor 🙄