Minikmucizemibeklerkeen Bayanlar 5 dakikada bir düzenli sancilarim var nstde 80leri görüyor ama 2 cm aciklik ve bebegin basi yerlesmemis , dogum baslamamamis deyip gönderdiler ama bu sancilar coook zor.. napmam lazim 😢
Zuhresule Minikmucizemibeklerkeen 39 bitti. su an ben de aynı durumdayım hastaneye gitmemek için direniyorum 3cm açıklık var bende de
oykusss Minikmucizemibeklerkeen Oyyyy minik kurabiyen naz mı yapıyor ☺️☺️ İnşallah rahatlıkla kucağına alırsın bitanem ❤️ Allah'ım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🌺🌺
momof3 Minikmucizemibeklerkeen 3 cmden sonra yatış yapılıyor Zaten ama bilgilendirmeleri gerekirdi 🤷🏻♀️
nazlihasan Minikmucizemibeklerkeen gerçekten nasıl gönderdiler 37+1dim dün 2 cm açıklıkla yatışımı yaptılar nst de düzensiz çıktığı halde sancılar
Nurhsyn Minikmucizemibeklerkeen duş al cnm hem rahatlarsin hemde acilman olur rabbim bi avazda kurtarsin
birdirbir Allah yardımcın olsun. Eve göndermemeleri gerekirdi aslında. 2 cm açıklık, 5 dk bir sancı. Haftan da gelmiş. Bişey dediler mi şu zaman gel diye?
Minikmucizemibeklerkeen birdirbir amin Allah razi olsun, hayir doktorum sıklasnca gelsin demis, sancilarin az dediler ama ne uyutuyo ne yürütyo napcam bilmem 😭
Minikmucizemibeklerkeen Nurhsyn amiin Allah razi olsun aldim sicak suyada oturdum bugün bakalm nereye kadar dayanabilcem..😢
Fatmakrt Minikmucizemibeklerkeen canım YouTube da videoları var doğru nefes alma ıkınma ile ilgili sancı geldikçe doğru nefes alıp ıkın var gücünle açılman artacaktır inşallah dualarımız seninle güzel haberler ver inşallah bi de plates topun varsa üstünde biraz gezin squat hareketi yap bol bol yürü çömelip kalk secde pozisyonuda rahatlatabilir
Acemiannes @Minikmucizemibeklerkeen#44159113 allah yardımcın olsun allah kolay doğumlar nasip etsin inşaallah. nasıl bi ağrı canım adet sancısı gibimi yada daha şiddetimi?
Minikmucizemibeklerkeen Acemiannes adet sancisi seklndr basladi tum gun oyleydi ama sıklastkca daha agrili sanki bu ya
Minikmucizemibeklerkeen Fatmakrt Allah razi olsuun insaallah 🤲 dedklerni bi deneyeym bakalim sagol cok sagol
oykusss Minikmucizemibeklerkeen Uyumaya çalışsan güzelim birazcık çok yorgun düşersin, benim midem bulanıyor diye uyuyamıyorum. Sen birazcık dinlen belki yarın sabah kavuşursun yavruna 🌼💓
Minikmucizemibeklerkeen oykusss insaallah kavusuruz sagliklaa , uyutmuyor tam dalim diyorum sanci gelyo hic sasmyo 5 dakikadan uyumayi cok isterim biraz hafiflese..😢
oykusss Minikmucizemibeklerkeen Ayy kıyamam ben sana , Keşke hastanede yatış verselerdi en azından garanti olurdu. Neden gönderirler anlamam , Allah'ım yardımcın olsun sabaha doğurdum haberlerini bekliyorum 😍
Minikmucizemibeklerkeen oykusss insaallah insaallah Allah razi olsun burdan guzel haberi payalsmakda nasip olur 🤲 hepimiz icin saglkla kavusalim yavrularimiza