Kader5516 Eliiiff Kurtköy de oturuyorum bende ama hastane konusunda çok kararsızım şuan pendik hospitala gidiyorum memnunum doktorumdan ama hastaneyi sevemedim bir yanım adatıp diyor ersoya gitmede
Kader5516 Eliiiff banada yakın bende mineye gidiyordum ama en başından beri memnun değildim biran önce beni doğru düzgün dinlemeden kapıdan göndermenin çabasındaydı 20.haftamdan sonra pendik hospitala geçtim ama hastaneyi sevemedim işte
Eliiiff Kader5516 ben ayşegül hanıma gidiyorum çok güzel anlatıyo herşeyi en ince detayına kadar ama henüz emin değilim ada tıpa mı geçsem diye
Kader5516 Eliiiff anladım canım yani doktorundan memnunsan hastane fena değil çünkü değiştirmeyebilirsin ben hastaneyi sevemediğim için düşünüyorum adatıpı birde evime yakınlık var tabi yinede sen bilirsin