Zehra5507 Antep1987 39+5 Bi kaç kez kasılma ve belimde ağrı hissettim 10 dk da bir belki yarın doğururum 😂
Fatmakrt Antep1987 39+4 günlük 3 cm açıklığım var ama sancının gelmesini bekliyoruz 😑 rabbim kolay doğumlar sağlıklı bebekler nasip etsin inşallah🙏
Nildua Zehra5507 Bende ayni durumdayım haftanız da aynı yarın kontrolüm var dün belim ağrı dı biraz sancım oldu alttan muane etmezler dimi siz de oldu mu öyle birşey ben korkuyorum bide istemzsem bile yapmak zorundalar mi
Zehra5507 Nildua kesin bakarlar benim suan 5 dk da bir gelen kasılma ve sancılarım var ama evde bekliyorum vajınama baskı hissettiğim an gideceğim benimde yarın kontrolum bana 37 haftada baktı doktorum sonra her hafta nst ye giriyorum
Neslihandgks 40 olduk bugün itibariyle carsamba kontrolüm var en son gittiğimde hiç açıklık yoktu ufak tefek sancılar vardır sanki bir iki gündür daha artti :/ heyecan korku merakla bekliyorum bakalım