Eymenata kesinlikle çok çok konforlu bir doğum oluyor hiç bir aşamasında kesinlikle ağrı sızı yok kendimi rüyada gibi hissettim iki tane normal doğumdan sonra çok memnun kaldım ameliyat sonrasında iki gün ayağa kalkerken ağrınız oluyor o da olsun artık ama genel anestezi olanlar gibi ağrı sızıyla uyanmıyorsunuz bir ay oldu bu arada doğum yapalı hastane harici evde hiç yatmadım hemen ayaklanıyorsunuz