Bernassri ayy kesınlıkle haklısın canım şaka gbı ama ben 8 aylık hamıleyım ve her ay duzenlı gıdıyorum soğukkanlı affedersin suratsız ben sormadan söylemez ama yine de gıdıyorum çünkü cevremdekı herkes gulcın ıyı doktor Güleryüzlu dgl aama meslegınde ıyı sırf bu yüzden devam edyrm 🤷♀️