Svdsmh Ysmnn ben yaptirdim zaten sandigim gbi bisey degilmis kan aliyolar sonra gidiyosun eczaneden sekerli su veruyolar asitsiz gazoz gbi onu iciyosun tekrar kan aliyolar bu yani bende serum falan takilacak saniyodum
Tugceeeee Ysmnn ben yaptırdım bence yaptırılıp yaptırılmaması çok tartışma konusu ama ben yaptırdım yani gebelikte seker çıkabiliyor onun için yaptır derim bisey yok zaten şekerli su iciyorsun sonra kan alıyorlar
Aymeh Bana cogu kısı yaptırma dedı ama bebegımın suyu sınırın ustunde cıktı ve doktorum 1 hafta hamur işlerı tatlıdan uzak durmamı soyledı ve seker yuklemesı yapıldı baya yuksek cıktı sekerı olan hastaların bebeklerı kilolu oluyomus bıde. 1 hafta daha bekletıp ıkıncı yuklemeyı yaptık ama 1 hafta doyunca sadece yesıllık tukettım normalle dondu. Doguma kadar dıkkat etmem gerektıgını soyledı doktorum.
zuzulice Aymeh canım sende kaç cıktı bende yaptırmadım yaptırmadım otuzuncu haftada su bir tık fazla cıktı doktorum bu sefer bana sormadı direk git yaptır dedi
Tuanam01 Canım düşün ki gebelik şekerin var ve çok yüksek ve sen bilmiyorsun tabi ALLAH korusun olmasın da ve sen şekerini yükseltecek daha da pastalar çörekler tatlılar yiyorsun bebeğini riske atıyorsun değer mi ha sabah bir bardak cola içmişsin ha 1 bardak şeker yüklemesi bişey kaybetmez aksine farkındalık kazanırsın bebeğiin için dikkat etmen gereken bişe varsa yaparsın ben yaptırdım şükür çıkmadı en azından içim rahat 😊
Aymeh zuzulice su oranını soyluyosan normalde 80 olması gerekm bende 85 cıktı daha ölçmeden suyun fazla goruyorum demıstı. Sekerde yukleme yapıldıktan sonra 167 cıktı normalde 140 olması gerekıyomus. Daha yaptırmadıysan sakın aksamında sekerlı seyler yeme oda yanıltıyo.
zuzulice Aymeh malesef canım yaptırdım bendede glikozdan sonra 167 çıktı daha doktoruma göstermedim sonucları persembe kontrolum var
xbebek Yaptır bnce bende yaptrfım hıc bısı yok kan verıosun asıtsız gazoz ıcıyosun bıdahs ksn verıyosun bıttı buyutulcrk hıbısıyok hatta duna emın ol o suyu ıctıgınde dıceksınko ya bn bundanmı kacmısım ben normslde dahs tatlı seyler yıyorum Yararı. 1 senın saglıgın Eger sekerın varsa bunu bılırsen ona gore bısıler yerdın ve bayılmalar yada bayılcakmıs gıbı olmalar yasamazsın 2 bebegının herseyı cok guzel gıderken Bılmedıgın bır sebepten dolayı onu kaybetmekle karsı karsıya gelmezsın Sekerden dolayı sana bısı olursa doktor bebege ne mudehale edecegını bılır Ama doktor bunu bılmezse kı yaptrmazsan bılmez ozamn sorunu anlayana kadar bebegın ıcın allah korusun cok gec olabılır
Aymeh zuzulice ne dıcek doktorun merak ettım benımkı gıbımı dıcek acaba yazarmısın kontrolden sonra benım aklım takıldı cunku ☺️
zuzulice Aymeh canım doktordan cıktım diyetisyene yonlendirdi eger düzelmezse insulin başlayacak haber ver dedin diye bildireyim dedim
Aymeh zuzulice benımkıde aynı seyı soylemıstı ama dırek dıyetısyene yonlerdırmedı ılk 1 hafta sen yap dedı. Hemen dusuyo zaten ınsallah gerek kalmaz unsılıne sendede kuzu ☺️