abtl bi kere acile gittim kendisi benimle ilgilenmek yerine bilgisayardaki filmini izlemeyi tercih etti. nst kagidini uzattim filmi bir sure izledi kagidi oyle alip daha sonra bakti . O yuzden bi temkinli kaldim acikcasi . Avcilar anadoluyo gideceksen ilk secenegin Özcan bey daha sonrada Hakan bey olsun derim