Hazaldalilar Bu sabah 8 de kasık ağrısıyla uyandım 2 dakikada bir basınç yapıyor ve sürekli idrara çıkıyorum gün boyu sürekli ağrıdı sabah yürüyemeyecek hale geldim eşim uyanıp yatağa götürdü inanılmaz bi ağrı yaşayan var mı? Neden kaynaklanıyor olabilir sabah düşük yapıyorum diye çok korktum😟
Hazaldalilar Esrarse devam ederse gideceğim tabi ki de Pazar günü doktorum hastanede yok bugün gitmedim
htckeremnil Ne cektim ben o kasik agrisinda 15-16 hafta gibi basladi 19 dayim hala oluyo. Bebegin en hizli buyudugu donemmis ondan oluyorsmmus oyle dediler
Hazaldalilar htckeremnil doktor mu söyledi canım bende öyle biliyorum ama doktoruma belim ağrıyor diyorum normal diyor çok ağrılar çekeceksin hepsi normal diyor