KevserT makine eski sanırım yeni tip makinelerin sessiz olma özellikleri vs olabiliyor çünkü ☺️ Bi de bizim bu binalarda ses yalıtımı gibi bişi asla yok 🤦🏻♀️🙅🏻♀️ Ondan çok duyuluyor. Ama alt komşum bizden asla rahatsız olmuyor neden? Dikkat ediyorum. Yukardakiler çok fazla rahat. rahatlıkları artık beni çok rahatsız ediyor. Çünkü uzatmalardayım ve kendime bile tahammülüm kalmadı 💩🙈