Aspenya44 Bayanlar doktor 12.haft nuba göre kız dedi bne bu nubdan bi cacık anyamıorum bide siz bakın.. https://i.hizliresim.com/Ba3BRL.jpg
Seherr Aspenya44 nub teorisi doğru canım benim ikili testimi yapan perinatolog anlattı bana nubu gösterdi kız dedi 12.haftamda ve değişmedi seninkine baktım şuan nuba göre kız 💕
cevrik Aspenya44 evet kıza benziyor keseniz de geniş yuvarlak Ben benzettim tabi birkaç hafta sonra tekrar görünseniz kesinleşsin 😊