sariselin canım tharflu hamileler içemiyor diye biliyorum. Ayrıca o soğuk algınlığı için bir ilaç antibiyotik fln değil. Burnun içinde serum fizyoloji yap. Eczaneden 3 TL ye serum al bir tane de şırınga burnuna serum çek inanılmaz iyi geliyor ve açıyor. Boğazın için de elma sirkesi bir kaşık bir tatlı kaşığıda tuz bir bardak suya koy karıştır gargara yap tükür. Üşenme yap faydasını göreceksin. sıcak suya limon sık,azıcık elma sirkesi bal koy karıştır ılık şekilde iç öksürüğüne iyi gelir. Ben 1 ayda 2 tane antibiyotik bitirmeme rağmen zor atlattığım için bunlarla rahatladım