Edaemre Kızlar 39 haftalık hamileyim dünden beri baya sarı jel şeklinde akıntım geliyor kasıklarıma ve karnıma ağrı yapıyor idrar yolu enfeksiyonu var demişti doktor acaba iltihap falan mı sökülüyor bilgisi olan var mı veya başına gelen 😒
Gultenefe Edaemre bende 38+6 yim bendede cok oluyor idrar enfeksiyonu vardi simdi gcmk uzere ona bagliorm
Edaemre Gyed evet sürekli geliyor canım günde 4 5 defa falan Kum döküyormuşum iltihap atıyorum sanırım perşembe kontrolüm var bakalım ne dicekler