Busraahmt benimde oyle oluyordu ama geceleri oluyordu genelde. Hele ki göbek deligime dokunamiyordum ama kisa sürüyordu öyle uzun sürmedi. Tanıdık saglikcilara sordgm zaman normal dediler. 2 gun sonra 38 hafta bitecek ve öyle bi agrim kalmadi cok şükür. İstersen doktoruna bi danış devamlı ağrıyı pek hissetmedm ben çünkü