Zeynepkbsk Kızlar programda 19+1 diyor bilgilendirme kısmında da da tebrikler gebeliğin 20. Haftasindasiniz 40 haftanın yarısını tamamladınız diyor nasıl oluyor bu şimdi 20 haftalık mi 19 haftalikmi oluyoruz biz?
hunilimom Zeynepkbsk 20.haftanın içindesin canım 5 gün sonra 20 olacağın için o haftanın içinde oluyorsun 19.haftadasın ama
Series26 Zeynepkbsk + dan sonrası diğer hafta olarak oluyor canım o yüzden şuan 19 haftanı doldurdun 20. Haftadan bir gün aldın gibi düşün ☺️
Daisyy Zeynepkbsk 19 hafta bitmiş 20.haftanin içindesiniz bu yüzden öyle yazıyordur. 19 bittikten sonra yirminci haftayi yaşıyor olduğunuz için 20 haftalik gebelik olarak gecer.
Pembepanter Zeynepkbsk mesela 19+3 olduğunu düşün canım, 19 haftayı 3 gün geçmiş gibi düşün yani 19 haftayı doldurdun ve 20. Haftanın içğne girdin. 20+3 olunca da 20. Hafta bitirmiş artık 21. Haftanın içine girmiş oluyorsun 💜
hunilimom Zeynepkbsk evet sen öyle de bu işlere benimde kafam pek basmıyor uygulama da 34.haftadayım biri diyo 8.aya girdin diğeri tebrikler 8.ayı bitirdin daha 41 gün var 😂😂 güne vurunca daha çok çıkıyor
Zeynepkbsk Pembepanter anladım canım valla allah razı olsun kafamdaki deli sorular son buldu sayenizde 🤗💙😁 çokta zor bisey değilmiş aslında 😁
Zeynepkbsk hunilimom uff ne zor işlermiş yaaa😁😁 son aylar daha bi sıkıntı gerçekten allah sağlıkla kurtarsın ikinizi de inşallah sayılı gün çabuk geçiyor siz aya takılmayın artık geri sayım en güzeli 💙🤗
Daisyy Zeynepkbsk 30a kadar güzel geçiyor hareketler tekmeler falan çok güzel. 30dan sonra ağrılar başlıyor bi yandan doğum korkusu ve bebek doğunca ne yapacağım hayatım nasıl olacak endişesi ama yine de her şeye değer :)