Fatossc Kızlar 9 haftalık hamileyim iki gündür acayip grip oldum hapsurma burnum akıyor kulaklarım çift çıt diyor doktor ilaç vermedi sizler neler yaptınız böyle durumlarda yardımcı olun kızlar çok kötüyüm.
bayanturkolog Fatossc merhaba ben de 9 haftalık hamileyim. Aynı şekilde gripliydim geçen hafta cok zor geçti doktorlar ilaç vermiyor ne yazıkki ben ıhlamur içtim bir de minoset baş agrım da cok oluyordu
Caglaucrr Fatossc sıcak suya bal at limon sık ic bı kaç gün yap bunu mükemmel bişey 🙂 Bide sütun içine kuru incir doğra öyle kaynat iç buda çok iyi geliyormuş hemen atlatiyormussun canım
sevgiiili geçmiş olsun arkadaşım tavuk çorbası yapıp bol karabiber ve limonla tüket. Gün içinde bol ılık Ballı limonlu su iç.. yat dinlen... corbayı bol yap.. tavsiyem terbiyeli corba olmaması taneli tavuklu sulu içinde şehriye olan bi çorba.... terletecektir ... duş al yat 🙋♀️ Ben böyle atlattım
Fatossc sevgiiili teşekkür ederim arkadaşım gerçekten çok zor geçiyor 1 yaşında kızım var ve hiç dinlemiyorum
bayanturkolog Fatossc yarım limon 1-2 dilim elma ve ıhlamuru kaynattım kaynadıktan sonra 5 dakika demlemeye bıraktım demlenince içine bir kaşık bal atıyprdum Şeker atmıyordum biraz iyi geliyordu
bayanturkolog bayanturkolog Fatossc içindeki elma hem cok güzel renk veriyordu hem de tadı cok oluyor annem hep öyle yapar
Beyzacpr Bende çok kotu grip olmuştum nerdeyse sut içerek atlattım diyebilirim aksam yatmadan önce sabah uyanınca içine bi kaşık bal koydum 4 5 günde iylestim cok sukur tabi bol bol meyve de tüketmen lazim ilaç alamazsın cunki insallah cabuk atlatrsin cok geçmiş olsun bide bol bol dinlen