Sevimgencer 26 haftalık hamıleyım doktorum balık yagı olarak ımom verdı surkelı olarak kullancakmısım ama o balık yagımı onu folık asıt falan hersey bar ıcınde kontrolumde bır ay sonra ıcmelımıyım kullanan var mı
Mervednr Sevimgencer ben 17 haftalığım başından beri kullanıyorum doktorum sonuna kadar devam etcez ek bi vitamin vs gerek yok imom yeterli dedi
Ozderr Sevimgencer Benm doktorum Doğumdan 3 ay sonra daha kullanmam gerektiğini söyledi verdi bende öyle yapacam bütün vitamin haplarını geç bırakacam
Sevimgencer oykusss ben doktorumu degıstırdım ılk hamılelıgımde vermıstı sonra bıraktırmıstı ama bu doktorum balık yagı dıyerek bunh verdı ve kullanıcaksın dedı dogana kadar kafam karıstı oyuzden
Hilayse Ben 29 dayım doktor biraktirdi bayadir kullaniyordum doktor dediki çocuğun büyümesine ihtiyacımız yok doğunca zaten sen buyutursun önemli olan rahat dogurabilmen o yüzden iri bir bebek olmasın dedi
oykusss Sevimgencer canım kullan sen, benim doktorum Florance da çalışıyor o bana bu vitamini verdi. Doktorum çok iyidir o verdiyse bu vitamini cidden iyi olduğu için vermiştir ☺️
Annee02 Sevimgencer ben şu an bıraktım 34 haftalığım gelişimi iyi diye ekstra almasının da anlamı yok zaten zamanımda azaldı ama ilk haftalar kullandım çok iyi kokmuyorda
Daisyy Sevimgencer 6. Haftada başladım 30 hafta bitti hala kullanıyorum. Bunu kullanınca ek folik asit ya da omega 3 takviyesi gerekmiyor içinde yeterli var zaten multivitamin olarak geciyor.
Sevimgencer Daisyy folık asıt olması benı dusundurdu normalde ılk aylarda folık asıt kullandırıyorlar ya oyuzden kafama takıldı bıraz ıcınde folık asıt var dıye
Ozderr Sevimgencer evet canım kullanıyorum 12. Haftamda başlattı doktorum Deniz ürünleri yemiyorum diye bu ilaçtan alırsın vitaminini demişti. Bebege cok faydasının olduğunu düşünüyorm haftamız hep uyumlu cok şükür kilosu da iyi diyor doktorum
Kyhnsnl58 Balık tükettiğim gün içme. Banada verdi doktorm ama arada içiyorum hergün içmemeye gayret ediyorum
Daisyy Sevimgencer yani özellikle bebeğin organ gelişiminin olduğu dönemde kullanın diyorlar ama gebelik boyunca da kullanabilirsin folik asit hep ihtiyaç zaten