Duyguukrtgl canım ben kontrole gittiğimde 29 haftalıktım doktor karnın aşağı inmiş dedi ben inip inmediğini anlamadım tabi bana aynı geliyor ve şu an 33 hafta olduk hiç bir sıkıntı yok sanırım bebeğin kafası aşağı dönünce karın iniyo benim kızım aşağı dönmüş 29 haftada sonrada karnım inmiş bende pek anlamadım ama şu an herşeyimiz normal iyi yani