GoncAli şuan 21+2yim canım. Gayet sağlıklı herşey şuan. Hsgden sonra hemen kalındığında sorun olmuyor ki canım en kötü ihtimal hsgden sonra ilk gebelikler kimyasal olabiliyor. Tek kötü ihtimali buymuş. Bende çok şükür öyle bi durum olmadı gayet sağlıklı gelişiyor her şey. Sende dert etme canım iyi şeyler düşün öyle olsun Allah’ın izniyle