MucizemmmLiya Ben 38+4üm ve bugünden beri hem bas agrisi hemde belden kasiga hafifden vuran sancim vsr adet sancisi gibi yani sizce dogum sancisimi bu bazen nefes alamiyor gibiyim cok siddetli degil ama arada bi sidetleniyo 😖 bebekde biyerde toplaninca cok sancilaniyorum arada 😖😖
Kubraaxx MucizemmmLiya kasılmaların başlamış olabilir kendini takip et kaç dakikada giriyo sancı ne kadar sürüyo bunlar önemli. Bi duşa girin belki iyi gelir
Srfn11 MucizemmmLiya canim ilk dogumum hicbsy bilmiorm yukarida kalsin die yorum yaziorum aciliyeti var cnku dogum sancisiysa bilenler yazsin