AyseguL01 evet almanaydan arkdaşım.onerdi az önce.
Bende de oluştu ve yoktu kırmızı iken direk yararlı. Liearsc çatlak önleyici... doğum sonrası da sürmeye devam et giderir onu.
Ay bi markanın göğüs ucu için var ( ben ama evomere aldım.kullanaczgim doğal ve bebek emsede sorun olmaz)