Vc992016 Kızlar merhaba 39 haftalık hamileyim şuan belimde ağrı var eğilirken zorlanıyorum hiç böle olmazdı doğum ağrısı belden olurmu?
Berraaa18 Aycann12 Sancım falan yok ama ara sıra ağrı ve kramplar oluyo onlarda belirti sayılmaz heralde😂😂